Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
IoT s Raspberry Pi, telefonem a hodinkami Samsung Galaxy Watch
Koudelka, Jakub ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit návrh a realizovat implementaci chytrého domácího systému. Systém je možné ovládat pomocí uživatelských aplikací pro mobilní telefon a chytré hodinky. Práce popisuje existující řešení dostupná na trhu a technologie vhodné pro chytré domácnosti. Na základě analýzy je sestaveno technické zadání, podle kterého je implementován systém a aplikace. Výsledkem práce je funkční systém který je možné ovládat aplikací pro Android a Galaxy Watch.
Mobilní aplikace pro výuku hry na bicí
Novotný, Jan ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro výuku hry na bicí nástroje a trénování rytmického čtení. Aplikace obsahuje několik lekcí se cvičeními, které jsou zobrazované v podobě notového zápisu. Je umožněno přehrávání a procvičování jednotlivých cvičení s doprovodem metronomu. Dále nabízí analýzu hry na nástroj a poskytuje zpětnou vazbu o kvalitě hraní. Aplikace je vyvíjená na platformě Xamarin pro operační systémy Android a iOS. Výsledkem práce je aplikace, která poslouží bubeníkům k procvičování s hodnocením přesnosti odehraného cvičení a tím napomůže ke zdokonalování jejich hracích schopností.
Systém meteorologických stanic
Čada, Jan ; Balík, Miroslav (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací systému online meteorologických stanic, skládajícího se z jednotlivých meteostanic a serverové části, se kterou tyto stanice komunikují prostřednictvím internetu. Úvodní část práce rozebírá principy měření základních meteorologických veličin a zabývá se výběrem vhodných senzorů pro měření teploty, atmosférického tlaku, vlhkosti vzduchu, rychlosti větru a srážkového úhrnu. V praktické části je navržena a zrealizována jedna z meteostanic založená na mikropočítači Raspberry Pi Zero. Jako doplněk k měřeným datům je součástí stanice kamera snímající aktuální pohled z místa instalace. Pro realizaci většiny mechanických částí je využito 3D tisku, jehož výhodou je rychlost, přesnost a jednoduchá reprodukovatelnost. Pro měření teploty, tlaku a vlhkosti vzduchu je použit kombinovaný senzor BME280 od firmy Bosch, který je umístěn ve zmenšené meteorologické budce. Rychlost větru je měřena miskovým anemometrem, jehož rotace je snímána integrovanou hallovou sondou. Výstupní pulzy jsou následně počítány pomocí obvodu PCF8583, který disponuje I2C rozhraním pro vyčítání hodnot mikropočítačem Raspberry Pi. Zvláštní pozornost je věnována konstrukci vlastního kalibrovatelného člunkového srážkoměru s rozlišením 0,5 mm, jehož mechanický pohyb je taktéž snímán hallovou sondou stejně jako v případě anemometru. Vyčítání dat ze senzorů a jejich odesílání serveru je řešeno pomocí skriptu napsaného v jazyce Python. Pro uchovávání a prezentaci dat uživatelům je realizováno vlastní serverové řešení založené na LAMP webserveru napsané v jazycích PHP, HTML, JavaScript a CSS. Kromě webového rozhraní, zobrazujícího data v grafech, mohou být naměřená data prezentována uživateli i prostřednictvím aplikace pro mobilní zařízení s OS Android, která byla vytvořena v jazyce C# s pomocí frameworku Xamarin ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio. Tato aplikace implementuje mimo jiné widget pro rychlý přístup k naměřeným hodnotám přímo z domovské obrazovky. V závěrečné části práce jsou zmíněny zajímavé poznatky získané pozorováním měřených hodnot.
Mobilní aplikace pro podporu řízení dopravních staveb
Obořil, Radek ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem aplikace pro podporu řízení dopravních staveb. Výsledné řešení se skládá z mobilní aplikace a serverové části. Mobilní aplikace umožňuje pomocí integrovaného fotoaparátu, map a GPS precizně dokumentovat průběh dopravních staveb v terénu a nasbíraná data odesílat na server. Serverová část zahrnuje webovou službu pro komunikaci s klienty a webovou aplikaci pro správu databáze a zpracování nabíraných dat. Kromě návrhu a implementace jsou diskutovány využité vlastnosti a technologie mobilních zařízení. Práce se také zabývá současnými nejvýznamnějšími mobilní platformami a rozebírá koncepty a technologie multiplatformního vývoje, zejména nástroj Xamarin a framework MvvmCross, které byly použity při vývoji aplikace.
Mobilní aplikace pro pořizování nových záběrů starých pohlednic
Buchta, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci umožňující pořizování aktuálních snímků historických pohlednic. Aplikace je implementována pro operační systém Android. V práci jsou popsány teoretické základy o problematice repeat photography a o použitých technologiích. V praktické části práce je popsán návrh, implementace a testování aplikace. Pro praktickou část bylo použito vývojové prostředí Xamarin, které je založeno na programovacím jazyku C#. Výsledná aplikace umožňuje uživateli pořídit co nejpřesnější snímek odpovídající historické pohlednici.
Nástroj pro transfromaci e-shopů do mobilních zařízení
Vídeňský, Zdeněk ; Loukota, Petr (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá transformací dat z e-shopů do mobilní aplikace. Mým cílem je vytvořit komplexní systém pro vytvoření nativní mobilní aplikace existujícího e-shopu podle zadaných údajů od uživatele. Systém se skládá ze serverové a klientské aplikace. Na serveru běží webová aplikace napsaná v ASP .NET frameworku, která se stará o zpracování údajů zadaných uživatelem, o naplnění databáze produkty a kategoriemi na základě poskytnutého XML feed. Poskytuje také webové API pro komunikaci s klientem. Klient je nativní mobilní aplikace běžící na platformě Xamarin. Tato aplikace je psána multiplatformně pomocí Xamarin.Forms. Výsledkem této práce je ale zatím jen verze pro systém Android. Z této aplikace je možné procházet katalogem produktů a vytvářet objednávky, které se ukládají na server.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. The mobile client depends on remote services for its operation. These services were deployed using appropriate cloud services and integration options of the Microsoft Azure platform. An Android version of the application was published on Google Play in limited access for testing and tried on a closed group of users and their devices. Based on user feedback collected from this testing, further improvements were suggested in the areas of removing technical shortcomings and additional functionalities.
Inteligentní rozpoznání činnosti uživatele chytrého telefonu
Pustka, Michal ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí uživatelských aktivit (např. běhání, chůze, jízda autě atd.) v reálném čase, přičemž k samotné detekci je využito senzorů dostupných v mobilních zařízeních. V rámci práce vznikla aplikace pro sběr dat ze senzorů, pomocí které byla nasbírána data. Dalším produktem této práce je program pro předzpracování naměřených dat a vytvoření datasetu. Součástí práce je vlastní návrh konvoluční neuronové sítě, která slouží ke klasifikaci aktivit. Celou implementační část uzavírá vytvořená knihovna pro detekci aktivit na mobilních zařízeních s Android OS. Spojením všech aplikací vzniká komplexní framework pro vývoj aplikace, využívající detekci uživatelských aktivit. Na závěr jsou provedeny některé zajímavé experimenty pomocí tohoto frameworku (např. vliv konkrétních senzorů na výkon detekce).
Mobilní aplikace pro kontrolu diety pacientů na dialýze
Pavlacký, Ondřej ; Kolář, Dušan (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit intuitivní mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude pomáhat pacientům na dialýze zobrazovat přehled přibližných hodnot sledovaných látek v těle a nahradit klasické zapisování výsledných hodnot na papír. Díky této mobilní aplikaci  budou mít  pacienti lepší přehled o zkonzumovaných potravinách a pomůže jim to s dodržováním dietních opatření. Při zadávání budou vybírat z databáze potravin a aplikace jim spočítá hodnoty ze zadaného množství. Tuto databázi mohou pacienti rozšiřovat vlastními potravinami. Aplikace také bude evidovat mezidialyalizační období (interval, který je mezi jednotlivými dialýzami) a z jejich délky, váhy pacienta a množství diurézy počítat maximální hodnoty sledovaných prvků (voda, draslík a fosfor). Pacienti uvidí také hodnoty za již uplynulé období, které budou zobrazeny ve statistikách.  Data budou perzistentně uložena v lokální databázi i na serveru. Aplikace je vyvíjena na platformě Xamarin.
Návrh a tvorba mobilní aplikace pro systémy Android a IOS
Gábrle, Martin ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce řeší návrh a implementaci mobilní aplikace, která bude určena pro operační systémy iOS a Android za pomoci nástrojů pro vývoj mobilních aplikací. Jako nástroj na implementaci byl zvolen Xamarin, který je uzpůsoben na vývoj softwaru hybridních mobilních aplikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.